Захар - 1.45  лв.кг.            Фасул зрял - 3.40  лв.кг.            Ориз - 1.90  лв.кг.            Леща - 3.40  лв.кг.            Брашно тип"500" - 0.75  лв.кг.            Макарони - 1.85  лв.кг.            Слънчогледово олио пластм. бут. 1л - 1.90  лв.бр.            Кокоши яйца - 0.23  лв.бр.            Фиде - 1.90  лв.кг.            Маргарин кутия 0.500г - 2.45  лв.бр.            Кашкавал - Витоша - 10.00  лв.кг.            Бяло саламурено сирене от кр. мляко - 5.60  лв.кг.            Краве масло пакет 125г - 2.40  лв.бр.            Мл.продукт сирене с раст. добавки - 2.80  лв.кг.            Кисело мляко коф. 0.400кг до 3% - 0.75  лв.бр.            Кисело мляко коф.0.400кг 3% и над 3% - 0.80  лв.бр.            Скумрия прясно замразена 200/400 г - 3.55  лв.кг.            Пиле замразено без вътрешности - 4.00  лв.кг.            Колбаси малотрайни варено-пушени - 5.60  лв.кг.            Шпеков салам - 7.30  лв.кг.            Кайма смес - 4.60  лв.кг.            Пилешки бут цял - 2.85  лв.кг.            Пилешки гърди - 7.30  лв.кг.            Сол готварска - 0.60  лв.кг.            Оцет винен - бут. 0.7л - 0.60  лв.бр.   
 
 

 

ДЪРЖАВНА КОМИСИЯ ПО СТОКОВИТЕ БОРСИ И ТЪРЖИЩАТА

 

ХАРТА НА КЛИЕНТА

 

Държавната комисия по стоковите борси и тържищата към Министерски съвет осъществява своята дейност съгласно Закона за стоковите борси и тържищата, Правилника за устройството и дейността на ДКСБТ и нейната администрация и други нормативни актове.
При своята дейност служителите на ДКСБТ ще се ръководят от тази Харта на клиента.
В Хартата се съдържа описание на нивото на административно обслужване, което може да се очаква в ДКСБТ и информация какво се очаква от клиентите на услуги.
При необходимост Хартата ще бъде актуализирана и допълвана, за да отговаря на променящите се обстоятелства и потребности на клиентите.

По отношение на административното обслужване целите на ДКСБТ са :

  • то да бъде бързо и ефективно;
  • да се осигури лесен достъп до информация;
  • служителите да са компетентни и учтиви;
  • да бъде постигнат максимален резултат и качество на обслужването при минимален разход на финансови и човешки ресурси.

Всяко мнение или препоръка за подобряване на административното обслужване в ДКСБТ ще бъде взето под внимание, като идеите си може да излагате на телефон на тел. (+359 2) 970-60-20

 

ОТГОВОРНОСТИ

 
Отговорностите на служителите на ДКСБТ към Вас, включително и при предоставяне на услуги са :

  • Да се отнасят с внимание и уважение към Вас, да зачитат личното Ви достойнство;
  • Да бъдат честни и отзивчиви;
  • Да работят професионално;
  • Да предприемат всички необходими действия за качествено и точно предоставяне на услугите;
  • Да се стремят към създаване на благоприятна обстановка при обслужването на потребителите на административни услуги;
  • При възникване на проблем, да Ви уведомят своевременно за причините довели до това и за очаквания краен срок, в който ще можете да получите услугата;
  • Да спазват конфиденциалност относно всички запитвания и жалби на всеки един потребител на административни услуги, предоставяни от ДКСБТ;
  • Да спазват принципа за равнопоставеност на клиентите на административни услуги.

Вашите отговорности към служителите на ДКСБТ:

  • Да се отнасяте към служителите с уважение.
  • Да не отправяте към служителите обиди, заплахи или каквито и да било действия на физическа саморазправа;
  • Да бъдете точни на уговорените срещи;
  • Да предоставяте своевременно пълна и точна информация;
  • Да предоставяте допълнителна информация, когато Ви е изискана такава;
  • При промяна на обстоятелства, касаещи Вас или друго лице, да уведомявате своевременно за това.

 

ПОЛЗИ ЗА ВАС

 

  • Облекчаване на дългите процедури;
  • Намаляване на разходите на средства и време, необходими за извършването на административните услуги от ДКСБТ;
  • Премахване на възможните корупционни практики;
  • Създаване на приятна и делова обстановка за потребителите на административни услуги, предоставяни от ДКСБТ.

 

ИНФОРМАЦИЯ

 
Предоставяне на информация и съвети

Служителите на ДКСБТ ще Ви предоставят необходимата информация и съвети за административните услуги, която може да получите относно:

  • Документите, които следва да представите;
  • Действията, които следва да предприемете;
  • Нормативно определения срок за получаване на исканата от Вас административна услуга;

Информация по телефона

Информация за предлаганите от ДКСБТ административни услуги може да получите и по телефона. Когато искате да се свържете с нас, можете да се обадите между 9.00 и 17.30 ч. от понеделник до петък.
На интернет-страницата на ДКСБТ: www.dksbt.bg е публикуван списък на всички служители на Комисията - техните имена, длъжност, специализирана насоченост и телефони.
На тел: (+359 2) 970-60-20 може да получите отговор на общи въпроси, както и да бъдете насочени към подходящия специалист.
 
Информация на място

Информация можете да получите и ако дойдете на адреса на ДКСБТ - София 1000, ул."Лъчезар Станчев" 13. Подробна карта на местонахождението на ДКСБТ можете да намерите на интернет-страницата на ДКСБТ: www.dksbt.bg
 
Информация от интернет-страницата на ДКСБТ

Актуална информация за видовете административни услуги на физическите и юридическите лица, които извършва ДКСБТ, може да намерите на интернет-страницата на ДКСБТ:www.dksbt.bg
 

КОРЕСПОНДЕНЦИЯ

 
Когато ни пишете

Когато се свързвате с нас по поща, факс или електронна поща, ние ще Ви дадем пълен отговор до 30 дни от датата, на която сме получили писмото, факса или електронния Ви адрес, освен ако в нормативен акт не е предвиден друг срок.
 
Когато Ви пишем стремежът ни е:

  • всички писма да са съставени на ясен и разбираем език;
  • писмата да Ви дават необходимата информация.

Ако имате оплакване

Когато смятате, че има проблеми при административното обслужване в ДКСБТ, очакваме да ни информирате за това, за да можем да отстраним евентуални нередности и пропуски.
Можете да направите оплакването си писмено или по телефона.
 
Периодично ще се допитваме до Вас как оценявате нашите услуги.
 
Ще разговаряме и ще се вслушваме в клиентите, ще предприемаме действия в отговор на техните съвети и препоръки. За целта:

  • Ще се допитваме до клиентите и организациите, които ги представляват, за качеството на извършваните услуги;
  • Ще търсим техните съвети и препоръки и ще използваме информацията за усъвършенстване на предоставяните услуги.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ХАРТАТА

 
Тази Харта е утвърдена от Председателя на ДКСБТ със Заповед № 36/09.02.2016 г. и е публикувана в интернет страницата на агенцията: www.dksbt.bg

 

 

 
 

© Gescom Ltd 2011 г. All rights reserved. Created by Gescom IT TEAM